به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مقالات دندانپزشکی معتبر/ایمپلنت دندان/لمینت دندان/ ارتودنسی دندان.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

     در تحقیقات به عمل آمده کاشت ایمپلنت دندان یک روش بسیار خوب در کودکان و نوجوانان است. برنامه ریزی سیستماتیک درمان آن می تواند به نتایج زیبایی و عملکردی مطلوب منجر گردد، بررسی ارزیابی رشد همراه با ارزیابی استخوان آلوئولار با شروع برنامه درمانی؛ شانس بیشتری در موفقیت بعد از قرار دادن ایمپلنت را ایجاد می نماید.

    ایمپلنت کودکان

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 30 دی 1398 - 21:23
    بازدید : 225

    در این مقاله قصد داریم تا مسائل مربوط به طول درمان ایمپلنت را با شما در میان گذاریم. زیرا ایمپلنت دندان می تواند یک دندان جدید و محکم را در اختیار شما قرار دهد که به کمک آن می توانید دندان های جدیدتان را جایگزین کنید البته ممکن است این کار چند طول بکشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به بررسی سوالات مربوط به جراحی ایمپلنت دندان بپردازیم.

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    جمعه 27 دی 1398 - 0:21
    بازدید : 250

    امروزه کاشت دندان را به صورت ایمپلنت دندان انجام می دهند . همچنین ایمپلنت دندان مزایای خوب زیادی دارد . یک روش بسیار مناسب برای شما می باشد که در زمان بی دندانی و آسیب های مربوط به دندان می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه این مقاله در رابطه با بهداشت ایمپلنت می پردازیم .

    ایمپلنت دندان و تمیزی آن

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 25 دی 1398 - 19:02
    بازدید : 250

    درج کاشت ایمپلنت دندان یک روش توانبخشی در کودکان و نوجوانان است. برنامه ریزی سیستماتیک درمان آن می تواند به نتایج زیبایی و عملکردی مطلوب منجر شود. بررسی ارزیابی رشد، همراه با ارزیابی استخوان آلوئولار با شروع برنامه درمانی انجام می گردد.

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    جمعه 27 دی 1398 - 0:20
    بازدید : 256

    در واقع هیچ سنی برای استفاده از ایمپلنت­‌های دندان خیلی پیر محسوب نمی‌شود. افراد دارای حد منطقی سلامت، حتی با امید به زندگی محدود نیز می‌توانند به شکلی ایمن و قابل پیش‌بینی از ایمپلنت دندان استفاده کند و کیفیت زندگی خود را بالا ببرند. هیچ دلیلی وجود ندارد که ایمپلنت و کاشت دندان در سن پیری وجود ندارد .

     

    ایمپلینت

    آدرینا نیکان
    جمعه 27 دی 1398 - 0:19
    بازدید : 269

    جراحی ایمپلنت دندان روشی بسیار موثر برای جایگزینی دندان های از دست رفته ی شما می باشد. که در این مطلب می خواهیم به بررسی سوالاتی در این خصوص بپردازیم. شما در این مقاله پاسخ تمام سوالات در این زمینه را خواهید گرفت تا بتوانید مراقبت های لازم از ایمپلنت دندان را داشته باشید.

    ایمپلنت و سوالات متدوال

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 19 دی 1398 - 15:43
    بازدید : 256

    ایمپلنت دندان می تواند یک راه حل دائمی برای دندان های از دست رفته ی شما باشد. البته در این زمان حتما باید به یاد داشته باشید که مراقبت های ویژه ای برای آنها داشته باشید. اما اکثر بیماران به دلیل هزینه های ایمپلنت مممکن است آن را انتخاب نکنند، ما در این مقاله به بررسی دندانپزشکی دردشت و کاشت ایمپلنت اقساطی خواهیم پرداخت.

    ایمپلنت اقساطی

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 18 دی 1398 - 13:45
    بازدید : 243

    دندانهای از دست رفته چیزی بیشتر از یک مشکل زیبایی برای شما ایجاد می کند. جدای از هزینه، فقدان دندان در لبخند شما می تواند منجر به کج  شدن یا تغییر دندان ها، ریزش استخوان و کاهش اعتماد به نفس شود. به دلیل اهمیت این موضوع ما در این مطلب به بررسی عوامل موثر بر کاهش قیمت ایمپلنت دندان خواهیم پرداخت.

    هزینه ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 17 دی 1398 - 14:16
    بازدید : 224

    ایمپلنت می تواند بهترین دندان های جایگزین را روی لثه سوار کند. جراحی کاشت دندان باعث جایگزینی ریشه های دندان با پست های پیچ مانند می شود. و می تواند دندان های آسیب دیده را جایگزین دندان های مصنوعی کند. با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا به بررسی دندانپزشکی و ایمپلنت دردشت بپردازیم.

    ایمپلنت شرق

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 16 دی 1398 - 15:49
    بازدید : 268

    از آنجایی که دندان ها نقش مهمی در حفظ یک تصویر مثبت از اشخاص دارد و می تواند در صورت فقدان، باعث شود فعالیت های اجتماعی را به شدت مختل کند. به همین دلیل ایمپلنت دندان می تواند بهترین جایگزین دندان های از دست رفته باشد. و همه ی افراد از این روش استفاده کنند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

    ایمپلنت دندان و جایگزین مناسب

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 15 دی 1398 - 16:24
    بازدید : 263

    لبخندها مهم هستند و ما این را به خوبی می دانیم. لبخند زیبا می تواند چهره ی شما را زیباتر نشان دهد و برای شما اعتماد به نفس و صورتی زیبا و جوان را به همراه آورد. زیرا هنگامی که لبخند شما کامل نباشدباید لبخند خود را پنهان کنید و میزان شادی خود را به دیگران ارائه ندهید. این موضوع ممکن است آزار دهنده باشد پس با ما در ادامه همراه باشید.

    ایمپلنت دندان و جوانی صورت

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 12 دی 1398 - 16:16
    بازدید : 243

    در این مطلب به بررسی ایمپلنت های فلزی مناسب در کاشت دندان می پردازیم و رایج ترین آن ها را معرفی می کنیم، زیرا حساسیت ناشی از تیتانیوم می تواند منجر به علائم رد ایمپلنت شود. برای جلوگیری از واکنش های حساسیت به ایمپلنت های فلزی دندان، باید اثرات جانبی پیشگیرانه ی اولیه رعایت شود.

    ایمپلنت فلزی

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 11 دی 1398 - 16:25
    بازدید : 215

    در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مراقبت های لازم ایمپلنت دندان در بیمارانی که فشار خون بالا دارند بپردازیم. زیرا این بیماران اگر دچار استرس شوند ممکن است برای آن ها این موضوع با خطر همراه باشد به همین دلیل احتیاج به مراقبت های ویژه ای در زمان درمان دارند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

    ایمپلنت و فشار خون

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 10 دی 1398 - 16:18
    بازدید : 243

    در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکات مراقبتی جراحی ایمپلنت دندان در بیماران دیابتی بپردازیم. زیرا از آنجایی که ایمپلنت ها مستقیما به استخوان ها متصل می شوند، ظاهر طبیعی تری را در فرد ایجاد می کنند. دیابت قندی به عنوان یک عامل خطر برای درمان کاشت ایمپلنت طبقه بندی می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی نکات مراقبتی جراحی ایمپلنت در بیماران دیابتی بپردازیم.

    ایمپلنت دندان در بیماران دیابتی

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 9 دی 1398 - 15:50
    بازدید : 252

    ایمپلنت دندان روشی موثر است که به کمک آن می توان جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته ی خود پیدا کرد. که اگر مراحل لازم برای آن ها به درستی انجام شود می توانند جایگزین مناسب تری برای دندان های مصنوعی و دندان های آسیب دیده باشند، با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

    ایمپلنت دندان و مراقبت های آن

    آدرینا نیکان
    شنبه 7 دی 1398 - 16:00
    بازدید : 265

    در این مطلب قصد داریم تا به مطالبی در خصوص جراحی ایمپلنت دندان و طول درمان آن بپردازیم. ایمپلنت دندان روشی موثر در زمان آسیب های دندانی می باشد. که می توانید به کمک آن درمان خود را به اتمام برسانید. با ما در ادامه همراه باشید تا عوامل بهبودی عمل جراحی و ناراحتی های بعد از عمل را با هم بررسی کنیم.  

    ایمپلنت دندان و طول درمان آن

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 5 دی 1398 - 16:32
    بازدید : 241

    جراحی ایمپلنت دندان روشی است که باعث جایگزینی ریشه های دندان با فلز پیچ مانندی از جنس تیتانیوم می شود. به همین دلیل می تواند جایگزین مناسبی برای دندان های آسیب دیده و مفقود شده شما باشد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید تا با هم به بررسی فرآیند قرار دادن ایمپلنت دندان بپردازیم.

    جراحی ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 4 دی 1398 - 16:33
    بازدید : 201

    در دندانپزشکی مدرن می توان برای انجام کاشت ایمپلنت های دندان از شبیه سازهایی استفاده کرد؛ که می توانند با کمک یک برنامه نرم افزاری؛ به سادگی به وسیله ی راهنماهای طراحی، الگوی جراحی را در اختیار داشته باشند. در این جراحی شما می توانید در کمترین زمان و با با خیال راحت، بهترین نتیجه را بگیرید.

    ایمپلنت دندان و شبیه سازی

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 3 دی 1398 - 16:05
    بازدید : 251

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 114
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه